10 Mart 2012

Kendi Adını Taşıyan Blog

(Noktalı O harfini hala bulamadım.)

Bu ülkede futbol taraftarları arasındaki çekişmenin başka hiç bir alanda olmaması üzüyor beni okuyucu. Adamlar -ve bazen ben de o tayfaya dahil oluyorum- resmen olümüne tartışıyorlar. Aynı tartışma ve aynı üstünlük taslama çabası bilimsel alanda olsaydı, şu an Mars yüzeyinde taşlarla "Once Dünya" yazmıştık. O derece. Ülkede her konuda fikir ayrışmazlığı var. Ozellikle sosyal ve politik bilimlerde her konuda zibilyon tane gorüş bulabilirsiniz. Ama ben hiç bir zaman "Ne kadar o gorüşü savunan varsa ***" diyen bir profesor gormedim. He diyeceksiniz o profesor okumus etmiş. Gotürün bakalım o profesorü tuttuğu takımın maçına, senden benden fazla sover. Bence bilimsel çalışmalarda, çalışma gruplarını rakip takım taraftarlarından oluşturursak, alınan verim %100 artar. -Misal; Hadi abi fenerlilerden once biz bulmalıyız kansere çare.- Dediğim olmazsa, gelin dovün beni.

Alfabedeki her harfin değerini bileceksin arkadaşım. Hiç bir harfi küçümsemeyeceksin, hor gormeyeceksin. 29 harfin 29'u da onemli. Her harf aslında varken değerini bilmediğimiz ama kaybedince onsuz eksik olduğumuzu hissettiğimiz bir canlı.

Ey otobüste ineceği durağa yaklaşmadan oturduğu yerden kalkmayıp, otobüs durunca ayaklanan insan. O kadar sevmiyorum ki seni, o kadar tiksiniyorum ki senden, o kadar şofor bir an once kapıyı kapayıp gaza bassın, "İnecek vaar" diye yırtınışların çaresiz kalsın istiyorum ki, inanılmaz derece. Ve bu olduğu zaman o kadar mutlu oluyorum ki, halini hatırlayıp o kadar gülüyorum ki, o kadar yani.

Özturk Serengil'e selamlar. -Ekran klavyesi ne güzel ve PC başındaki zamanımın %99.99'u için ne kadar gereksiz bir nimetsin sen-

Çehov ve Ben filmini hiç paylaşmamışım, o dikkatimi çekti az önce gezinirken blogda. Buyurun bakalım. TosbaFilm olduğumuz zamandan bir kısa film.


Üstünde isimleri yazan künyeleri takan insanlar. -Bu akşam biraz asabi gordüm kendimi- Size aslında söyleyecek çok şeyim var ama söyleyemiyorum, hakaret etmek istemiyorum. O yüzden; lütfen yapmayın böyle şeyler. Hiç gereği yok. Ve o kadar çirkin duruyor ki öğk yani bööyle Kızılay dağıtmış gibi sanki herkeste bir örnek, hiç sevmem. -Anladığınız dilden de konuştum, daha ne takıyorsunuz lan onları, ne diye tasmalıyorsunuz kendinizi-

Ekran klavyesinde yazınca birden 80'lere döndüm. Daktilo gibi. Eğlenceli bir şeymişsin sen ekran klavyesi. Ama bu gereksiz olduğun gerçeğini değiştirmiyor.

Çıkmadan pencereyi kaparsanız sevinirim, hadi iyi bakın kendinize.

0 geri bildirim: